Inlägg: 1085690
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Per HApps:
Förtydligande, har INGET emot TJ som klubbdirektör, men jag saknar Timrå-känslan som Janne stod för. Sedan gäller det liksom att inte ta rygg på Giffarna ;(
Förtydligande, har INGET emot TJ som klubbdirektör, men jag saknar Timrå-känslan som Janne stod för. Sedan gäller det liksom att inte ta rygg på Giffarna ;(
En nystart av TIK till våren med tex Pelle Mårts som chef i båset, där han får ta med sig en egen fystränare och för att hitta tillbaka till rötterna så skall jag fan ta mig försöka övertala Janne Söderström att ta över Ordförandeklubban.