...... så var Lotvonen, Bogg och Pärssinen på förmiddagens träning. Den sistnämnde tyckte jag sprudlade av spelglädje, låt hoppas att han får vara hel säsongen ut till att börja med.
Inlägg: 1085793
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tikinmyheart: Positiva besked är alltid bra,
Åkerlund och Styf saknades fortfarnade eller???
Åkerlund och Styf saknades fortfarnade eller???