friskan: Jaså säger du det? Det har inte min agent underrättat mig om. Får slå honom en signal i veckan och gå igenom anbuden som kommit in och därefter fatta ett beslut, men går det sådana rykten så är det onekligen intressant ;)
Man vet aldrig när, hur och var jag dyker upp ;) När man minst anar det så skjuter jag skarpt ifrån höften :)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
friskan: Jaså säger du det? Det har inte min agent underrättat mig om. Får slå honom en signal i veckan och gå igenom anbuden som kommit in och därefter fatta ett beslut, men går det sådana rykten så är det onekligen intressant ;)
Man vet aldrig när, hur och var jag dyker upp ;) När man minst anar det så skjuter jag skarpt ifrån höften :)