RED DEVILS: Ska som anställa någon så ska det vara en utbildad fystränare ingen jävla gym PT.
Inlägg: 1086689
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
KniveN: du är fär go. inte anställa någon jävla gym PT???
Konstigt att han lyckades laga Pärssinens rygg, i sista stund när han precis skulle lägga rören på hyllan.
Men det är klart det var ju bara en jävla gym PT.
VAKNA!!!
Konstigt att han lyckades laga Pärssinens rygg, i sista stund när han precis skulle lägga rören på hyllan.
Men det är klart det var ju bara en jävla gym PT.
VAKNA!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
KniveN: tror du missuppfattat hela grejjen. Man har alltså kvar Tord som fystränare t.ex. och anställer Öhgren (eller motsvarande) som komplement.