KniveN: tror du missuppfattat hela grejjen. Man har alltså kvar Tord som fystränare t.ex. och anställer Öhgren (eller motsvarande) som komplement.
Inlägg: 1086708
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
dr-nix: Bra ide men tyvärr en erfarenhet som inte kommer att funka, då den som har komplementet troligen har större kunskap om träning än dagens fystränare, Om jag säger som så det har provats förut, och det funkade inte men så får klubben så leva med skadorna med
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
dr-nix: Vill fortfarande inte se en "gym PT" träna Timrå. Tycker för övrigt att det är tid för Tord att sluta...