tjobba: Ja Sundsvall på väg mot bästa säsongen på hur länge som helst samtidigt som Timrå är jumbo, hmmm.
Inlägg: 1086700
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Går man nu in på Aftonbladet och "Sportbladet" finne det med Rubriken "Malmös sköna premiärseger"
och bilden till detta ser tamefan ut som NHL-publik, helt otroligt snyggt jobbat av Percy! All cred till dig!
och bilden till detta ser tamefan ut som NHL-publik, helt otroligt snyggt jobbat av Percy! All cred till dig!