Inlägg: 1086735
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
En komentar från Nyströms blogg
"Fredrik Bremberg har tydligen varit uppe i Timrå i dagarna och hälsat på Challe, är enligt en insiders en övergång på gång
Skriven av Drobny den 11 nov 15:59 "
vrf är alla rykten om timrå iår :P ?
"Fredrik Bremberg har tydligen varit uppe i Timrå i dagarna och hälsat på Challe, är enligt en insiders en övergång på gång
Skriven av Drobny den 11 nov 15:59 "
vrf är alla rykten om timrå iår :P ?
och bilden till detta ser tamefan ut som NHL-publik, helt otroligt snyggt jobbat av Percy! All cred till dig!