Nu får de fan sluta att ta utvisningar, det håller inte. Tredje på raken och alla från backarna.
Inlägg: 1086981
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Har den här Sjöbba också snortat koks? Ok att det tre tidigare har varit utvisning, iaf två av dem, men den här sista är ju inte ens nära! Man måste få lyfta klubban...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Tikinmyheart: Helt sjukt... Dom spelar ju jätte bra men dom hinner aldrig spela tack vare att boxplay tar all tid,,,