Inlägg: 1087002
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Olle: Väl skrivet. Det är liksom svårt att inte hålla med och det blir svårt att föra debatten vidare.
Hade Moe slagit tillbaka så hade det givetvis blivit en två och kanske, men bara kanske, så hade han fått med sig Kahnberg(?).
Hade Moe slagit tillbaka så hade det givetvis blivit en två och kanske, men bara kanske, så hade han fått med sig Kahnberg(?).
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2008-11-13
Olle: Jag tycker det är förvånande att Sjöberg tillåts döma ES. Han blev ju degraderad ifjol och fick endsat döma i Allsvenskan.
Det finns absolut inte någonting som talar för att våra svenska domare kan axla det ansvar som krävs för att döma på den här nivån. Se en match från NHL och se hur det är meningen att man ska döma med den nivån som gäller, dvs hakningar och fasthållningar.