Helg Ernest: TJ vet precis som vissa av oss här på hockeysnack att timrå inte kommer att ligga i elitserien i framtiden om man inte bygger en ny arena,det är inte frågan om vi åker ur utan när.
Inlägg: 1087311
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
AndersN: Man lär inte bygga nytt nu, i dessa tider. I framtiden, om några år tror jag dock att en ny arena kommer att vara på plats i Sundsvall.
Allt detta verkar vettigt enligt mig.
Allt detta verkar vettigt enligt mig.