Tikinmyheart: Shit snacka om hetsig stämning dä du :P
Inlägg: 1087574
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Snoop: Ja inte fan kommer HV fansen att göra som vi gjorde när Hahl kom tillbaka till E-on.
Jag är glad att vi inte visslade ut honom, trots att jag var en av förespråkarna till det.
Jag är glad att vi inte visslade ut honom, trots att jag var en av förespråkarna till det.