Jämtin klar för LHC och Niskala klar för Frölunda, undrar när våra "sportchefer" tänker agera och inte bara fundera... Nu vill jag ha en back och gärna en "stor och stark" sådan.
Inlägg: 1087608
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Baker:
Du undrar när vara sportchefter tänker agera och inte bara fundera...
Men herregud Baker.
Vad vet du om detta?
Du undrar när vara sportchefter tänker agera och inte bara fundera...
Men herregud Baker.
Vad vet du om detta?
Sv: Apropå nånting...
Baker: "undrar när våra "sportchefer" tänker agera och inte bara fundera" Du tror inte att dom gör det då? Är väll dumt att lägga pengar på första och förmodligen inte bästa när man inte har den största plånboken?