dr-nix: Varför ska man acceptera de för ??
Inlägg: 1087714
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Snoop: "Varför ska man acceptera de för ??"
Jo, därför att det är vettiga människor som tycker så. Men det finns väldigt många vettiga Timråbor också. Men Efva Lindstrand är inte en av dem.
Jo, därför att det är vettiga människor som tycker så. Men det finns väldigt många vettiga Timråbor också. Men Efva Lindstrand är inte en av dem.
Sv: Timrå IK - SSK 2008-11-15
Kan säg att dom som säger att Timrå tillhöt Sundsvall dom får sig en geografilektion omgående av mig