-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4976)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
"- Vi tre andra klubbar ligger mellan 40 och 45 miljoner kronor i lönebudget gissar jag. Färjestad ligger kanske precis under 40. Å andra sidan så har de nu drygt 6 000 i snitt på sina matcher. Vi har 11 000"
Vaddå "vi tre andra klubbar", ungefär som att Elitserien endast består av fyra lag då? Förstår jag att han menar de tre andra största klubbarna, men det låter så drygt. Ungefär som "jag och mina två kompisar är så mycket bättre än alla andra losers".
För övrigt så verkar halva Frölunda lida av någon form av tillfälligt hjärnsläpp. "det ser ut som att han söker med masken, att han försöker träffa min klubba" säger Karl Fabricius och fortsätter "han faller som en död säl". Haha, varför skulle Backe vilja få en klubba i ansiktet? Men den största frågan är ju ändå vad Fabricius klubba över huvud taget gjorde i den höjden.
Ja, jag vet att det här skrevs för ett tag sen, men jag har varit i Modoland utan dator och grejer och kände för att skriva lite bara. Inte för att det är nåt som ingen redan vet men i alla fall. Kanske årets onödigaste inlägg, men det bjuder jag på.
En fråga bara: Kan man köpa biljett till matchen EFTER att den börjat, under förutsättning att det finns biljetter kvar? Jag slutar nämligen 16.15 men vill gärna se matchen live i alla fall :)