ITK: Många undrar vart Hahl-pengarna tog vägen, då det sägs att vi inte har så mycket att värva för. Jag misstänker att en hel det gick till Mikko Lehtonens lön, han hade säkert inte varit Timrå-spelare om Hahl (och hans höga lön) hade stannat i Timrå... Då hade vi förmodligen haft ytterligare en "utvecklingsbar" och billig lösning på backsidan, likt Dennis Persson. Huga! Hemska tanke!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag misstänker att en hel det gick till Mikko Lehtonens lön, han hade säkert inte varit Timrå-spelare om Hahl (och hans höga lön) hade stannat i Timrå...
Då hade vi förmodligen haft ytterligare en "utvecklingsbar" och billig lösning på backsidan, likt Dennis Persson.
Huga! Hemska tanke!