Nu har vi vunnit två matcher i rad, vad är det egentligen som säger er att det kommer att bli en storförlust ?. Har vi förrädare i våra led måhända?? ;-).
Okej, FBK är kanske inte det lättaste laget på bortais men vafan... skit i det. Tänk positivt nu. Vi har lika många skador plus att deras skadelista innefattar toppnamn. Kom igen nu TIK.. nu krossar vi kaffemissbrukarna!! En seger med betydligt fler mål än sist skulle inte alls sitta fel idag. Det var ett tag sedan nu så är dags för en rejäl vinst.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Okej, FBK är kanske inte det lättaste laget på bortais men vafan... skit i det.
Tänk positivt nu. Vi har lika många skador plus att deras skadelista innefattar toppnamn. Kom igen nu TIK.. nu krossar vi kaffemissbrukarna!!
En seger med betydligt fler mål än sist skulle inte alls sitta fel idag.
Det var ett tag sedan nu så är dags för en rejäl vinst.