Så jävla tamt i egen zon.
Inlägg: 1089059
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Simmalugnt:
För övrigt så tror jag att de får fläska in Söråkers bandymål i EON Arena till nästa match...då kanske Skogs har en sportslig chans att pricka målet med en puck.
För övrigt så tror jag att de får fläska in Söråkers bandymål i EON Arena till nästa match...då kanske Skogs har en sportslig chans att pricka målet med en puck.