Ambroo: Japp. Vilka tycker du är tuffa då? Okej, Robin J kanske, ibland. T.ex. Lotvonen, stor som fan men snällast på plan, jag tycker han borde använda sin tyngd mer!
Inlägg: 1089093
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Dogsbite: Jag nöjer mig med att konstatera att du kallar dem för kärringar. Det visar på ditt kunnande.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Timrå lirar bra idag men Jonas Gustafsson har en sån där kväll där han räddar allt. Inte mycket att göra åt.