1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1089113

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Men en mänsklig målvakt på andra sidan så får vi minst oavgjort idag. TIK gör en mycket bra bortamatch, kanske säsongens bästa. Tyvärr faller vi på ett misstag då Axelsson går bort sig helt efter ett patenterat Nordström-dropp. Att de sen får tvåan billigt är inte mycket att snacka om. Fler skott på mål med mer skymning, framförallt då i PP, hade behövts för att få hål på den där överjävliga Gustavsson, men, men...

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Ambroo:

Håller med dig helt där. Saved by the keeper!!! Tycker tik är minst lika bra som fbk i kväll!! Det jag inte kan förstå är hur challe kan ställa upp med backar med klubborna ut mot sargen i pp. Finns inte en chans att skjuta direktskott på det viset. Det är helt obegripligt på den här nivån!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.