Inlägg: 1089119
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Hälge:
Äntligen ett vettigt inlägg.
Inget blir bättre och trevligare av att vi sitter och kastar skit och okvädningsord som hagelsvärmar på alla möjliga människor.
Äntligen ett vettigt inlägg.
Inget blir bättre och trevligare av att vi sitter och kastar skit och okvädningsord som hagelsvärmar på alla möjliga människor.
Vi var dock inte långt ifrån för att få med oss en poäng.
Tyvärr så var väl Wandell´s kedja lite sämre idag än vad man kunde vänta sig, kanske.
Hoppas att de kan fortsätta så här och att Lehtonen och Pärssinen är tillbaka till matchen emot Luleå.