1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1089119

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Jag tycker att vi gjorde en bra match återigen och det var väl det jag önskade i första hand, eventuell poäng såg jag som en bonus.

Vi var dock inte långt ifrån för att få med oss en poäng.

Tyvärr så var väl Wandell´s kedja lite sämre idag än vad man kunde vänta sig, kanske.

Hoppas att de kan fortsätta så här och att Lehtonen och Pärssinen är tillbaka till matchen emot Luleå.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Hälge:
Äntligen ett vettigt inlägg.

Inget blir bättre och trevligare av att vi sitter och kastar skit och okvädningsord som hagelsvärmar på alla möjliga människor.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.