Taurus: Det gör man för att kunna använda sig av hela isen, men visst kan man ha synpunkter på det och allra helst i slutet då man jagar.
Inlägg: 1089138
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Ambroo: Jo det är klart. Men i pp tycker jag det är ett måste att spela så!! Annars ser det lovade ut tycker jag för framtiden!! Fullt lag och ev Niinima!! :-)