Inlägg: 1089143
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
friskan:
Helt rätt, nu för tiden har jag med mig en termos kaffe och en bullpåse. Tyvärr så landar det inga stålar i klubbkassan av det. Men det kanske inte behövs längre, vad vet jag.
Helt rätt, nu för tiden har jag med mig en termos kaffe och en bullpåse. Tyvärr så landar det inga stålar i klubbkassan av det. Men det kanske inte behövs längre, vad vet jag.
Exact........Det går att jämföra med "typ" kö. Gillar man inte köer så ställer man sig inte i en ;)