Inlägg: 1089148
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
DJ Hemp:
Ditt fel att vi förlorade.........ditt sat... NEGOTIPS saknades.
Ditt fel att vi förlorade.........ditt sat... NEGOTIPS saknades.
Vad då "hata Gurra"-traditionen?! Jag ville ju bara försvara "Ankan". Som jag känner honom är han en vän av Timrå IK och vår ishockey. Dina negativa ordalag om honom var därmed synnerligen ogenomtänkta. Tänk efter lite innan du skriver nästa gång! The Duck is cool, man...