1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1089160

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
friskan: Det brukar ta onödigt mycket plats, brukar oftast rymmas i underbyxorna.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Det snackades publik siffror i period pausen. Det verkar som Färjestad har läget under kontroll när dom har väntat sig en nergång när nyhetensbehag lagt sig, laget kanske inte spelar riktigt så bra som tidigare, och att det tillsamans med tv sändnigar inte har blivet lika populärt i regionen att gå på hockey längre.
Personligen tycker jag at det finns många tänkvärda ord i detta resonemang.
Dom pratar mycket om att göra produkten isig mera lockande.

Såg i någon lista tidigare att Timrå låg bland dom högsta i Elitserien på att fylla sin arena.

Så det är väl bara att hoppas på sportsliga framgångar. Och att man fortsätter snickra på vår mysiga plywoodlåda. focus på att höja upplevelsen maximalt med dom medel vi har

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.