+ 1
Inlägg: 1089156
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
friskan:
Jag är av naturen inte intresserad av andras magrörelser, men om du nu är det så kan jag informera att jag inte stött på sådana problem hittills. Tack så hemskt mycket för din omtänksamhet.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
friskan: Det brukar ta onödigt mycket plats, brukar oftast rymmas i underbyxorna.
Har du en "bajamaja" med också?