Inlägg: 1089202
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
DJ Hemp: Vafan, har du blivit positivt på gamla dar?
2-4 skulle ju kännas som en seger mot Luleå...
Förhoppningsvis är både Pärssinen och Lehtonen tillbaka i denna match, så att vi får en sportslig chans...?