Inlägg: 1089274
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
orion:
Inte bara "positiv" tror Hempen blivit mesig också.
Hempens "gamla jag" borde ha skrivit 1-11 eller något i den stilen.
Kom igen nu Hemp och visa lite glöd eller har du börjat gilla Lulä???
Inte bara "positiv" tror Hempen blivit mesig också.
Hempens "gamla jag" borde ha skrivit 1-11 eller något i den stilen.
Kom igen nu Hemp och visa lite glöd eller har du börjat gilla Lulä???
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
orion: Dj Hemp:s sorjearbete tar nog längre tid än vad han själv trodde:) Giffers vinner serien skitlätt nästa säsong med Norling vid rodret.
DJ Hemp: Vafan, har du blivit positivt på gamla dar?
2-4 skulle ju kännas som en seger mot Luleå...