Snoop: Pärssinen kommer nog att spela de flesta hemmamatcher framöver. Men knappast så hemst många bortamatcher. Stillasittande i en buss är nog riktigt obra för en dålig rygg.
Denna gång har man bestämt sig för att inte ta några helst onödiga risker med Timo.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men knappast så hemst många bortamatcher.
Stillasittande i en buss är nog riktigt obra för en dålig rygg.
Denna gång har man bestämt sig för att inte ta några helst onödiga risker med Timo.