1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614742 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1089222

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Laken: Den tyngden har vi bl a hos två befintliga backar som förnärvarande är frånvarande; Styf och Lehtonen. Sen är inte Jonsson nån duvunge precis och Lotvonen är heller inte så "kärringaktig" som vissa vill ge sken av. För den rätta mixen så tycker inte jag att det krävs fler än en i varje backpar som använder kroppen i första hand.

Nu är väl jag också lite inne på att man kanske bör förstärka med en tung pjäs då Styf ser ut att bli borta länge, men det måste vara rätt man, på rätt plats och till rätt pris. Även det faktum att man visat upp en helt annan defensiv efter uppehållet får mig att vackla i frågan.

Det jag stör mig mest på hos dig är att du skriver VÄRVA!!1!/AGERA!!!11! i vartannat inlägg...

Hade du hängt med i svängarna angående Hedström så hade du också tagit del av min uppfattning och varför jag ändrade på den.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.