Pestilence: Hahaha ja de skulle va snyggt de ;P
Inlägg: 1089223
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Snoop: Jag har en fråga, kan de inte anordnas en tågresa ner till Karlstad om ca 2 månader elr va de nu är ? Skulle vara kul att få åka ner dit och invadera.