Olle: Jo, just nu är tendensen positiv. Det har du rätt i.
Inlägg: 1089249
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2008-11-18
Skarin: Nordström svarar hockeysverige.se;
"Du visar upp en hög effektivitet, tänker du på något speciellt sätt när du tränar?
– Jag skjuter inga uppvärmningsskott på träningarna, jag skjuter alltid för att göra mål. Det har målvakterna här i Färjestad lärt sig de senaste åren, de kan lika gärna få ett slagskott i pannan på första övningen. Numer går de ut och värmer tio minuter innan."
"Du visar upp en hög effektivitet, tänker du på något speciellt sätt när du tränar?
– Jag skjuter inga uppvärmningsskott på träningarna, jag skjuter alltid för att göra mål. Det har målvakterna här i Färjestad lärt sig de senaste åren, de kan lika gärna få ett slagskott i pannan på första övningen. Numer går de ut och värmer tio minuter innan."