tikrobin: Jo, men det känns ändå så jädra surt när Sjöberg gör så här....pisss
Inlägg: 1089907
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
3-2 nu, vi kan INTE förlora i sudden....hoppas jag.........
och vad trött jag är på kommentatorn, han är så jädra rädd för att kallas partisk så han överdriver alltid motståndarnas kvaliteter....fjant
och vad trött jag är på kommentatorn, han är så jädra rädd för att kallas partisk så han överdriver alltid motståndarnas kvaliteter....fjant
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Det finns bara en fråga att ställa i nuläget och det är:
Vad fan är det för fel i Robin Jonssons huvud???
Hur i helvete kan man välja att hålla fast en spelare i ett så jävla onödigt läge med två minuter kvar.
Vad fan är det för fel i Robin Jonssons huvud???
Hur i helvete kan man välja att hålla fast en spelare i ett så jävla onödigt läge med två minuter kvar.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
erathoo: Absolut, men det är bedrövligt vad nonchalant det kan vara..
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
erathoo: Sjöberg?? Tacka RJ för den här torsken...eller för det som känns som en förlust iaf. En jävla ryggsäck är vad han är.
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Helvete vad bittert....
Hoppas nu Timrå fixar bonuspoängen. Den är viktig!
Hoppas nu Timrå fixar bonuspoängen. Den är viktig!