erathoo: Absolut, men det är bedrövligt vad nonchalant det kan vara..
Inlägg: 1089913
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Djup suck... Man får vara nöjd. Sjöberg är alldeles för sen att börja ta utvisningar för luleå. Halvbittert, men men.. Man får somsagt vara nöjd..
Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
satan så bittert.. varför i helvete vann inga tekningar när det väl behövdes!!