1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090075

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Hälge:

Är det bara för mig det är en gåta att Moe blev matchens lirare?
I mina ögon fanns det minst fem andra som jag tyckte var betydligt bättre.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
73Sjöbba: Det var jag ,Bulla och några andra från företaget VTG som kom fram till att Moe var bäste spelare.

Vi hade 3st kanidater: Backlund, Moe, och Mikko L.

Nu fungerar det så att att man bestämmer sig efter ca 15min i sista perioden.

Det jobb Moe gjorde i det "Tysta" igår och smörmackan till Björn Svensson så var valet givet.
Ett val som sällan känts så lätt.

Moe var kung i går.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
73Sjöbba: Det som är bra med Moe är att han vågar o är lite avig o klurig både i brytningar o passningsvägar..ibland blir det lite indianare o farligt bakåt men det känns att han tagit ett tydligt steg framåt allmänt i år o spelsinnet är bra..

Sedan är det klart att Lehtonen är bästa backen sammantaget också idag men jag är positivt överraskad av Eric efter skadecomebacken..

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
73Sjöbba: Moe var riktigt bra idag.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
73Sjöbba: Det vet jag inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer