73Sjöbba: Det som är bra med Moe är att han vågar o är lite avig o klurig både i brytningar o passningsvägar..ibland blir det lite indianare o farligt bakåt men det känns att han tagit ett tydligt steg framåt allmänt i år o spelsinnet är bra..
Sedan är det klart att Lehtonen är bästa backen sammantaget också idag men jag är positivt överraskad av Eric efter skadecomebacken..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan är det klart att Lehtonen är bästa backen sammantaget också idag men jag är positivt överraskad av Eric efter skadecomebacken..