1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090123

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
Ambroo: DIF ja - Dom och MoDo är ju inte starka för tillfället. Men vi brukar ju vara alla negativa trendvändares heliga moder.

Ser dock fram emot Hovet. Det blir den andra live matchen i år efter SSK.

NÄE...Fan, ge mig en vinst trend - 5 raka - sen kan vi snacka. Kan skitlag som BIF måste väl vi kunna få till en enda positiv vinstrendjävel i alla fall.

Skitsvårt år - Påminne rom det där året då vi missade slutspel... Äckligt likt faktiskt när jag tänker efter

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2008-11-20
lincoln: Ja och det skulle väl inte förvåna om Modo fått tillbaka de flesta lagom till den matchen och att Zajkowski, i vanlig ordning, står på öronen.

Enda skillnaden mot för det året är att vi har en producerande förstakedja och en klassback i laget. Frågan är dock om det räcker nu när alla slår alla. Det finns liksom inga räddningsplankor att luta sig mot likt tidigare säsonger.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer