lincoln: Ja och det skulle väl inte förvåna om Modo fått tillbaka de flesta lagom till den matchen och att Zajkowski, i vanlig ordning, står på öronen.
Enda skillnaden mot för det året är att vi har en producerande förstakedja och en klassback i laget. Frågan är dock om det räcker nu när alla slår alla. Det finns liksom inga räddningsplankor att luta sig mot likt tidigare säsonger.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Enda skillnaden mot för det året är att vi har en producerande förstakedja och en klassback i laget. Frågan är dock om det räcker nu när alla slår alla. Det finns liksom inga räddningsplankor att luta sig mot likt tidigare säsonger.