Inlägg: 1090498
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
klimtakjaaka: Just det är en anledning till att jag vill ha röda hemmaställ, reklamen syns inte lika väl:P
Sv: Apropå nånting...
klimtakjaaka: ja tyvärr kanske det är så, men om vi gnäller tillräckligt mycket kanske dom ger vika ! =)
Men håller med dom flesta att den röda tröjan är både snyggare och laget ser nummret större ut i den jämnfört med den vita.
Men som allt annat i hockeyns värld så handlar de om stålar sorgligt nog.