"20 nov 2008 20:24 kvalserielaget modo hockey (Ej registrerad) Ett patetiskt hockeylag utan vilja är vad modo hockey är numera, hela hockeysverige gapskrattar åt modo hockey den lättaste 3 pöängaren något lag kan ta numera. #18 borde kanske fundera på att göra som #9 och nummer #2 har väl inte slagit en passning rätt på hela säsongen. Modo kommer inte att vinna en match mer på hela säsongen med det dom visar nu. Och att krossa Rögle är det knappast tal om, Rögle pissar på Modo och det är knappast det sista lag som kommer att göra så den här säsongen. Modo har inget i elitserien att göra möjligen att dom med tvekan kan etablera sig i allsvenskan med det lag dom har nu. "
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vart är Spud föresten? Gått och gömt sig?