Ambroo: Till årsmötet 2005 lämnade El Maco in en motion i ämnet och hade vi bara varit 20 st medlemmar på detta ärsmötet så hade "red eagles" varit historia nu. Vi var två på detta årsmöte som stödde motionen.
Som vanligt på på denna gästbok, mycket snack och lite verkstad.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ambroo:
Till årsmötet 2005 lämnade El Maco in en motion i ämnet och hade vi bara varit 20 st medlemmar på detta ärsmötet så hade "red eagles" varit historia nu. Vi var två på detta årsmöte som stödde motionen.
Som vanligt på på denna gästbok, mycket snack och lite verkstad.