1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1090575

Sv: Apropå nånting...
Bigthelin:
Ja, det snyggaste som gjorts. Finns det ingen med lite datakunskaper och rätt program som kan fixa nåt liknande?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Jag kanske kan få en kompis att göra ett försök. har ingen aning om hur bra han är på att göra klubbmärken:P men just nu går han i alla fall någon dataspelsutbildning i lund eller vart det nu än var. och jag har aldrig stött på någon som är så skicklig som han är i photoshop.

skulle ju kunna höra med honom om han vill göra ett försök!:) men som sagt, jag har bara sett honom göra monster och sånt, så jag törs ju inte lova att han kan. men jag tror nog det:)

och sedan kan den mailas till någon moderator som fixar resten:)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer