1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091162


Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Ambroo: ajfan, han hade ju kunnat tillfört en hel del. får leta vidare då ! men verkar ju gå att vinna med den befintliga truppen med. fast lite rutin på backsidan vore ju inte helt fel...

Sv: Silly season 08/09
Ambroo: Jag tycker det var synd. Jag vet att det är många som inte tycker som jag men jag hade gärna sett honom i TIK.

Frågan är ju nu: Finns det nån annan back? Jag är tveksam o tror att det blir den backbesättning vi har såvida inte Linkan har nåt ess i rockärmen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.