Se länk...
Inlägg: 1091162
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Ambroo: ajfan, han hade ju kunnat tillfört en hel del. får leta vidare då ! men verkar ju gå att vinna med den befintliga truppen med. fast lite rutin på backsidan vore ju inte helt fel...
Sv: Silly season 08/09
Ambroo: Jag tycker det var synd. Jag vet att det är många som inte tycker som jag men jag hade gärna sett honom i TIK.
Frågan är ju nu: Finns det nån annan back? Jag är tveksam o tror att det blir den backbesättning vi har såvida inte Linkan har nåt ess i rockärmen.
Frågan är ju nu: Finns det nån annan back? Jag är tveksam o tror att det blir den backbesättning vi har såvida inte Linkan har nåt ess i rockärmen.