Ambroo: ajfan, han hade ju kunnat tillfört en hel del. får leta vidare då ! men verkar ju gå att vinna med den befintliga truppen med. fast lite rutin på backsidan vore ju inte helt fel...
Inlägg: 1091189
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Hälsar en färsk medlem välkommen till HS, men flyttar inlägget till denna tråd.
**
Nu lirar hedström i khl. Men ska vi inte ha nån ersättare för honom. Bogg dykte ju upp innan han försvann. Många klubbar rustar ju vidare nu. Men i timrå verkar det va lugnt på den fronten. Eller? Vi behöver en riktig power forward anser jag. Vad händer?
bjorn720
**
Nu lirar hedström i khl. Men ska vi inte ha nån ersättare för honom. Bogg dykte ju upp innan han försvann. Många klubbar rustar ju vidare nu. Men i timrå verkar det va lugnt på den fronten. Eller? Vi behöver en riktig power forward anser jag. Vad händer?
bjorn720