1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091189

Sv: Silly season 08/09
Ambroo: ajfan, han hade ju kunnat tillfört en hel del. får leta vidare då ! men verkar ju gå att vinna med den befintliga truppen med. fast lite rutin på backsidan vore ju inte helt fel...

Svarskommentarer

Sv: Silly season 08/09
Hälsar en färsk medlem välkommen till HS, men flyttar inlägget till denna tråd.

**

Nu lirar hedström i khl. Men ska vi inte ha nån ersättare för honom. Bogg dykte ju upp innan han försvann. Många klubbar rustar ju vidare nu. Men i timrå verkar det va lugnt på den fronten. Eller? Vi behöver en riktig power forward anser jag. Vad händer?

bjorn720

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.