lincoln: snarare kanske du ska maila och fråga varför vi särbehandlas ? riktigt kasst att inte skriva nå om det. sen hade ju inte svt med nånting på sporten heller :S knepigt att dom inte vill visa när tabell 1an åker på stor pisk av näst sista laget ?
Inlägg: 1091300
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TobiasThyr: Ja ja tycker att de är bedrövligt ja, men de verkar som att Timrå IK berör väldigt mycket iaf.