1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091534

Sv: Apropå nånting...
Anonymous: På förhand är det ju den lättaste matchen sedan Södertälje men samtidigt så inser nog Djurgården att det är lite av en måstematch för dom med rådande tabelläge och en match mer spelad. Dom riskerar ju att bli snudd på avhängda likt tälje om dom torskar ikväll.

Om alla är på tå så vinner vi i afton. Jag tror på klara 1-4 mot ett piskat Djurgården som fäktade kliver av första perioden med 0-2 och en hel hög med utvisningsminuter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Man får heller inte glömma att de gjorde en riktigt, riktigt bra match mot Rögle senast, iaf i två perioder... Ölvestad menade exempelvis på att det var deras två bästa perioder för säsongen. Jag såg stora delar av matchen och jag tyckte att de såg ruggigt starka ut inför tredje. Det man förlorade på var alla utvisningar i sista perren, maxoflyt och det faktum att i RBK spelar en viss Jönsson.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer