1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091548

Sv: Apropå nånting...
Olle: Man får heller inte glömma att de gjorde en riktigt, riktigt bra match mot Rögle senast, iaf i två perioder... Ölvestad menade exempelvis på att det var deras två bästa perioder för säsongen. Jag såg stora delar av matchen och jag tyckte att de såg ruggigt starka ut inför tredje. Det man förlorade på var alla utvisningar i sista perren, maxoflyt och det faktum att i RBK spelar en viss Jönsson.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Då får vi helt enkelt hoppas på att den matchen var deras försök till ett trendbrott för den svacka dom befinner sig i skall vara lättare att bryta mot RBK än mot TIK. Vi är bättre än båda dom lagen just nu, dom enda som undgått att notera detta är Expressen.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer