1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091665

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Laken: Det är ju inte anfallsspelet det är fel på. Trots en usel period kunde vi ju faktiskt hängt en till. Vår leadingline är grym. Men det gäller att en annan kedja producerar. Annars vinner vi inte.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Skarin: Nu har halva matchen spelats och det ser fortfarande lika håglöst ut. Jag tror nog som du att detta går åt helvete. Är man inte där från start så är det väldigt svårt att komma in i det. Du har också rätt i att bakom förstalinen så har vi ingenting, ingenting och sen kommer ingenting.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Skarin: Du har så rätt så Ante, men nu går vi för en trea. Det är omöjligt att vara så dåliga som vi var i första! Från åskådare till deltagre, precis som Charles säger...

Lets rock!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Skarin: DIF får ju transportera puck alldeles för enkelt i genom mittzon. Checka lite högre som någon sa.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.