1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614831 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091686

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Skarin: Nu har halva matchen spelats och det ser fortfarande lika håglöst ut. Jag tror nog som du att detta går åt helvete. Är man inte där från start så är det väldigt svårt att komma in i det. Du har också rätt i att bakom förstalinen så har vi ingenting, ingenting och sen kommer ingenting.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Ambroo: Fy vad dåligt, nu vill det mycke till för att vi ska vända detta.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Var laget på krogen igår? Eller vad händer?

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Ambroo: Ja, go natt då!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
vaffffffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Nu är Pärssinen inne med Tenkrat och Bogg

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Det kom ju oväntat, verkligen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.