Fan vad dåligt dom spelar, det är inte roligt att se på =(
Inlägg: 1091701
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
När DIF leder skotten med 23-7 förstår man att ngt är jävla fel.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
nixXz: Va fan, dom lyckas ju inte med ett enda uppspel. Fattar dom inte att anfall är bästa försvar?