1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1091781

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Ambroo: Jag behöver vård. Hjälp mig.

Det finns bara en sak att säga efter två perioder.

Åkerlund.

Det här är bland det värsta jag sett. Jag är alldeles skakig.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Skarin: Med den stora turen vi haft så här långt i matchen så vågar man sig på att önska ytterligare medgång. T.ex. att både Luleå-HV71 och Brynäs-Södertälje slutar oavgjort. Det är ju bara tur att vi inte ligger under med 4-5 mål.
Jag tror Challe fixar detta under pausen, grabbarna kommer ut med friska tag, han har nog tagit av dom handväskorna nu. Just go for goal!

Sv: Djurgården - Timrå IK 2008-11-24
Skarin: Sprit brukar funka om man varit med om traumatiska upplevelser,,eller valium :)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...